Met de inzet van online marketing geven wij elke strategie vorm. Dit zijn onze middelen voor een krachtig resultaat. Dit zijn jouw knopen en garen, de stoffen en scharen.
Display
Display zijn visuele advertenties in de vorm van beeldende banners. Uitermate geschikt om naamsbekendheid te vergroten, nieuwe klanten aan te trekken en bestaande (niet loyale) klanten te binden. Wij onderzoeken waar jouw doelgroep zit en zorgen dat ze de juiste boodschap voorgeschoteld krijgen. Uiteraard beoordelen we vooraf of de uitingen voldoende onderscheidend zijn.
Social Media Advertising
Social Media Advertising zetten we in bij alle fases van de klantreis. Wij kennen de beste aanpak voor elk type fashion organisatie. Of het nu Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest of Snapchat is, wij richten campagnes in, beheren de advertenties en sturen bij aan de hand van belangrijkste metrics in jouw klantreis.
Search Engine Advertising (SEA)
Search Engine Advertising verandert in rap tempo. Wat vroeger handwerk kostte, is nu geautomatiseerd. Google, Bing of Yahoo, alles draait op algoritmes en wat hebben deze algoritmes nodig? Juist! Data. Wij voeden zoekmachines met de juiste data op basis van jouw doelstellingen. Of het nu omzet voor retouren is, omzet na retouren of winst. Ook monitoren we in jouw dashboards of de waarheid van de platformen overeenkomt met die van ons. Wel zo betrouwbaar.
Search Engine Optimization (SEO)
SEO vraagt in de Fashion branche om maatwerk. Jouw type organisatie bepaalt namelijk welke aanpak nodig is om organisch gevonden te worden. Wholesale- en Mono Brand Retail organisaties hebben een heel andere aanpak nodig dan Multi Brand organisaties. Waar bij Multi Brands veel meer toegevoegde waarde zit op traffic en omzet, zit er bij Mono Brands bijvoorbeeld meer toegevoegde waarde in het bouwen van een sterk online merk.
Affiliate Marketing / Feed Marketing
Bij Affiliate Marketing belonen adverteerders hun publishers voor de gegenereerde verkopen of leads. Voor Fashion organisaties zijn vooral shopping publishers relevant. Zo’n samenwerking valt of staat bij goed feedbeheer. Klinkt dat allemaal te technisch? Wij nemen het graag voor jou uit handen. Zo kijken we in onze werkwijze bijvoorbeeld naar maatbogen en core maten, retourpercentages en winstgevendheid.
E-mail Marketing
E-mailmarketing is een onmisbaar kanaal in het voeden van de loyale klant. In onze aanpak gaan we stapsgewijs van massa mails naar gesegmenteerde en gepersonaliseerde nieuwsbrieven. Daar komt nog best wat bij kijken. Hoe maak je de content nog sterker? Hoe kun je aanbiedingen beter stijlen? Welke producten sluiten aan bij de klant? En hoe past data in dit plaatje? Je kunt het helemaal door ons laten doen. Graag zelfs, maar met net zoveel liefde en aandacht leiden wij jouw team op.
E-mail Automations
We zetten geautomatiseerde e-mailcampagnes op om jouw klanten op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Met welkomstcampagnes, verlaten-winkelwagentje campagnes, retourcampagnes en ga zo maar door. Wij zorgen dat op basis van de fase waarin de klant zich bevindt, de juiste geautomatiseerde mail wordt getriggerd. Uiteraard houden we altijd rekening met uitdagingen zoals maatbogen en retouren. Klantloyaliteit en CLV staan altijd centraal.
Conversion Rate Optimization (CRO)
Meer websitebezoekers is fijn voor bereik, maar uiteindelijk wil je dat ze converteren. Dat de conversieratio stijgt. Dat doen we door het analyseren van gebruikersgedrag, het identificeren van knelpunten en het implementeren van personalisatie- en optimalisatie strategieën. Zo zorgen we voor een betere gebruikerservaring en verhogen we de kans op conversies.