
Loyalty in fashion
45% van de fashionklanten koopt slechts eenmalig. Desondanks bestaat er twijfel over of een organisatie een loyaliteitsprogramma nodig heeft. Veel bestaande programma's passen bovendien niet bij de doelgroep, de doelstelling en het merk. In het digitale tijdperk is klantdata essentieel. Het is niet langer de vraag of je een loyaliteitsprogramma nodig hebt, maar hoe je een unieke programma bedenkt dat aansluit bij het merk, de klant, de organisatie en de markt.

Loyalty strategie
Het fundament van een effectief loyaliteitsprogramma is het balanceren tussen cruciale elementen. Bij Tailor Digital volgen we een vierdelige aanpak

Merk
We graven diep in het merk-DNA, identificeren kernwaarden en verweven deze binnen het loyaliteitsprogramma om klanten echt te binden.

Organisatie
Met inzicht in unieke bedrijfsdoelstellingen, stemmen we het programma hierop af, of dit nu gaat om het verhogen van de frequentie of klantwaarde, het stimuleren van engagement of echte ambassadeurs creëren.

Klant
Door echt te luisteren naar de klant en hun behoeften centraal te stellen, creëren we programma’s die klanten blijven trekken.

Markt
Door continu markttrends en ontwikkelingen te monitoren, positioneren we jouw merk altijd een stap voor op de concurrentie.
Loyalty aanpak
We zetten gestructureerde workshops in om inzicht en creativiteit te combineren. Door de ontwikkeling van loyaliteitsprogramma’s in overzichtelijke fasen op te delen, garanderen we innovatie en haalbaarheid. Van initiële research tot uiteindelijke uitvoering en optimalisatie, samen helpen we elke fashion organisatie bij het creëren van een uniek programma.

Onze klanten
N-BRANDS, YAYA, Geisha en JOBE zijn enkele namen die de opzet en doorontwikkeling van hun loyalty programma hebben toevertrouwd aan Tailor Digital.
Zo zei Mariska van der Burg van Geisha “De samenwerking tussen Tailor Digital en Geisha is er één met passie en een groot gevoel van thuiskomen. Samen met het Geisha e-commerce team, alles uit de kast trekken om zowel de online prestaties in de vorm van KPI’s als de emotie van het merk uitstekend weten te positioneren.”
"Is er een met passie en groot gevoel van thuiskomen"Mariska van der Burg - Geisha Fashion
Waarom Tailor Digital?
Past bij klant, merk & organisatie
Een programma dat zorgt voor echte loyaliteit en past bij merk, organisatie en klant.
Bewezen fashion aanpak
Een bewezen aanpak, waarin team, klant en agency samenwerken om een programma binnen 6 maanden te implementeren en te optimaliseren.
Doelmatig
Een programma met een duidelijke businesscase op basis van ervaringen uit de markt en benchmarks.
Sterke loyalty partners.
PartnersVragen over loyalty, benchmarks of andere digital onderwerpen?
Contact Jeroen
Mail naar jeroen@tailordigital.nl of
bel hem op 06-22553230.